dimecres, 30 de gener del 2013

POS-ITS PER LA PAU

Avui és un dia molt especial... és EL DIA DE LA PAU

Segur que tots nosaltres hem intentat fer entendre a tots els nostres alumnes la importància d'un món sense guerres, sense baralles, sense lluites i sense conflictes...

Us comparteixo una activitat que he fet amb el meu grup que vaig pensar ahir tarda-nit i vaig preparar a corre-cuita, però que tan el densenvolupament com el resultat m'ha ENCANTAT!

Després d'explicar tots els contes que us he anat posant... i de parlar molt del significat de la paraula pau, hem escrit a la pissarra entre tots diferents paraules que per a nosaltres volguèssin dir pau. Després els he dit que les haviem d'escriure en un pos-it (els nens no sabien que era) i quan han vist que s'enganxava sense posar-li cola (han alucinat) quina gràcia m'ha fet! aquesta facilitat per sorprendre's és meravellòs!
Aquest ha sigut el resultat final...

No us explico més perquè val més una imatge que mil paraules!!


M'ha agradat molt poder col·laborar i facilitar-vos tot aquest material.

Estic a la vostra disposició! com hem dit els nens i nenes de la meva classe avui a l'acte commemoratiu:

 VOLEM LA PAU SEMPRE


Núria

3 comentaris:

Magda ha dit...

Fantàstica questa activitat Núria i amb molt bon resultat.
Als nanos els hi deu haver encantat els pos-it !!!
I com molt bé dius Volem la Pau sempre. És molt important treballar amb els nens i nenes dia darrere dia que cal solucionar els problemes parlant i no mitjançant la violencia !!!!
Petonets guapa !!!

Ana Martínez ha dit...

Una idea muy original, Nuria. Seguro que los niños disfrutaron mucho haciéndola. Un saludo y FELIZ DÍA DE LA PAZ!

Fer de Mestres ha dit...

M'ha agradat molt veure aquesta idea!
Jo treballo en diverses entrades alhora, la meva salut no em permet anar massa depresa en res :(
Ara entre elles en tenia una sobre la utilització dels pos-it com a recurs per a la motricitat fina, quan la publiqui si no hi tens inconvenient t'hi faré un enllaç.
Petonets