diumenge, 27 de gener del 2013

PREMI LOVELY BLOG AWARD

La Marta del bloc Fent i desfent m'ha fet arribar aquest premi... És un dels primers premis que rebo com a blocaire i em fa molt il·lusió rebre'l i més d'una mestra amb la qual compartim serveis territorials! I aviat ens coneixerem en persona...

Moltes i moltes gràcies Marta!


Ara toca triar setze blocs a qui passar-lo. La veritat és que com estic començant en aques món és bastant complicat i més sabent que molts de vosaltres ja el teniu... ToT i que alguns ja haureu rebut el blog a mi em fa especial il·lusió enviar-ho a:

















Espero que us faci tanta ilu com a mi rebre aquest premi!!! ;)

Però la feina no s'acaba aquí, ara cal explicar set coses sobre mi. A veure què tal:

- Desde que vaig nèixer volia ser mestra... diria que ho portava escrit en el meu ADN. Una persona molt especial per a mi no em va veure en vida fent-lo, però se que des del lloc on està ho està veient segur que molt orgullosa de mi està.

- El millor de cada dia amb els nens i nenes és veure'ls somriure, el millor regal és el somriure d'un infant!

- M'agrada molt sentir-me útil i poder ajudar, quan algú em necessita només cal que em cridi. Sempre intento estar per a tothom, però el que més costa es estar per a un mateix.

- Sóc com sóc gràcies a la gent que tinc la meu voltant... els hi he de donar des d'aquí les gràcies a totes i cadascuna de les persones que formen part de la meva vida. GRÀCIES!

- Com diu la Marta "Entrar en el món blocaire ha estat meravellós!! Conéixer gent fantàstica i amb les mateixes inquietuds i ganes de fer ha aconseguit que no em senti tan "bitxo raro". Espero poder aprendre molt de vosaltres i que vosaltres aprengueu molt de mi.

- Aconsegueixo tot el que em proposo... com a mínim dono tot de mi i no deixo d'intentar-ho.

- Les situacions problemàtiques i doloroses que et passen a la vida fan que esdevinguis una persona més forta, més dura i us ho puc dir per experiència. Si un nen juga i cau a terra jugant podrà aixecar-se per tornar a jugar, però sinó el deixem jugar MAI CAURÀ A TERRA I APRENDRÀ A AIXECAR-SE SOL.

Així feina feta... Ara us toca a vosaltres... Si algú rep el premi per segona, tercera vegada que sàpiga que no era la meva intenció i que sempre es valora la feina de tots els blocs...

9 comentaris:

Fer de Mestres ha dit...

Oooooooooooh! Quina sorpresa!
Estava de visita i m'he trobat aquest premi. Em fa molta il·lusió!
Felicitar-te pel teu primer premi blocaire.
També felicito als altres catorze blocs premiats i et dono les gràcies per haver pensat en Fer de Mestres a l'hora de fer el repartiment.
Recullo el premi i m'ho agafaré amb calma per repartir-lo perquè triar quinze blocs és molt difícil, me n'agraden tants!
Petonets agraïts

estrellita ha dit...

Moltes gracies per haver pensat en mi. Recull el premi i quan puga faré la publicació en el blog que això de pensar en 15 blogs i escriure 7 cosetes sobre una porta el seu temps.

nuriala81 ha dit...

Permeteu-me el permís per a donar un 16è premi!!

a http://infantilalaweb.blogspot.com.es/ de Inma F

cole de la fantasia ha dit...

Muchísimas gracias por acordarte del cole de la fantasía a la hora de repartir tu premio.
Seguro que recibirás muchos más.
¡¡ENHORABUENA!!
Un abrazo

Magda ha dit...

Hola guapa, passo pel teu bloc de visita i em trobo amb aquest premi. Quina il.lusió !!!!
Moltes gràcies per pensar en "Els petits infants".
I moltes felicitats pel teu primer premi, de ben segur que en reps molts més perquè tens un espai fantàstic !!!
Petonets i bona setmana !!!

Ametlla ha dit...

hola guapa:
M'ha fet molta il.luisó el premi, però m'ha agradat molt més que vingui d'una persona tan excepcional com segur ets tu.
Una abraçada
Pepi

Unknown ha dit...

Moltes gràcies per inclourem als premiats!!! s un plaer rebre un premi, i molt mes si es el PRIMER, gracies, gracies i mil gràcies companya!!!!

Fini ha dit...

Muchas gracias! Lo recojo encantada! Besos!

petit món ha dit...

Hola Núria, felicitats pel premi i moltíiiiiiiiisimes gràcies per haver pensat en el "Petit món". Em sap greu haver tardat en respondre però per problemes de salut no he pogut fer-ho abans.
Una abraçada
Anna